Tutaj powinien być opis

Dziennik elektroniczny Vulcan

Szanowni Rodzice!

Od dnia dzisiejszego można korzystać z dziennika elektronicznego  w następującym zakresie:

  • oceny bieżące;
  • frekwencja;
  • uwagi o zachowaniu dziecka;
  • terminy sprawdzianów;
  • terminy zebrań, konsultacji;
  • organizacji pracy szkoły.

Adres e-dziennika: 

https://uonetplus.vulcan.net.pl/gminazembrzyce/


Można również do przejścia na stronę dziennika,  skorzystać ze strony internetowej szkoły,
gdzie zamieszczona została specjalna ikonka (na samym dole strony).

  1. Dziennik dla wszystkich jest darmowy.
  2. Każdy z  rodziców może mieć odrębne konto – podane przez Państwa adresy e-mail są jednocześnie loginem
  3. Dane uczniów i rodziców zostały już wprowadzone i przypisane w e-dzienniku . 
  4. Rodzic na stronie https://uonetplus.vulcan.net.pl/gminazembrzyce/   będzie mógł założyć konto. 
  5. „Jak po raz pierwszy zalogować się do systemu UONET+?” oraz film instruktażowy zamieściliśmyszczony jest poniżej.
  6. Rodzic może wyrazić zgodę na założenie swojemu dziecku konta UCZEŃ –
    należy wychowawcy podać adres e-mail dziecka
    i pomóc dziecku założyć konto analogicznie jak w przypadku zakładania konta rodzica.

Po założeniu konta na stronie Vulcan na urządzeniach mobilnych, rodzic i uczniowie, mogą korzystać z funkcjonalności e-dziennika przez dedykowaną aplikację.
Link do informacji o aplikacji:
https://www.vulcan.edu.pl/strona/dzienniczek-vulcan-808


 

 

Obejrzyj film i dowiedz się, jak pierwszy raz zalogować się do e-dziennika:

 

https://www.youtube.com/watch?v=1l8XhJapnKg

 

Aby się zalogować możesz również skorzystać z poniższej instrukcji:

 

                1. W pasku adresu przeglądarki internetowej wpisz adres dziennika elektronicznego:

               

                https://uonetplus.vulcan.net.pl/gminazembrzyce

          

    Wyświetli się powitalna strona systemu

                2. Kliknij przycisk Załóż konto, a następnie wpisz adres e-mail, który podałeś wychowawcy

                3. Zaznacz opcję Nie jestem robotem i kliknij przycisk Wyślij wiadomość

                4. Sprawdź skrzynkę swojej poczty elektronicznej. Przeczytaj wiadomość i kliknij link podany w treści, aby nadać własne hasło

                5. Wprowadź nowe hasło, którym będziesz się posługiwał, zaznacz opcję Nie jestem robotem i kliknij przycisk  Ustaw nowe hasło

                6. Od tego momentu możesz logować się do systemu, korzystając z adresu e-mail i ustalonego przez siebie hasła.

 

W razie problemów, proszę zgłaszać je do wychowawców. 

 

Powodzenia,

Ewa Dębińska

Dyrektor Szkoły